Terve! Ihanaa että voin aloittaa tämmösen LPS blythe blogin! Älkää sit välittäkö vaikka ton Saran kissa muuttuu koiraks mut leikisti se myi sen kisun ja osti koiraN tilalle (vaik se kissa oli kyl tuplasti söpömpi, ja toi koira on viel tommonen uuden tyylinen petsi JOLLA ON LIIAN ISO PÄÄ)! Oikea syy on se koska mun sisko hukkas sen kissan =(, mutta kyllä me ilman pärjätään! Oi se kissa tais suuttuu mulle =)! No olkaapa hyvä eka osa! Yritän tehä näit sit aika tiheesti ja pistäkääpä kommenttii, ja terkkuja Joensuuhun, mä tiedän että te luette tän =)! Äh, kamerasta loppu akku just kun piti ruveta siirtää niit kuvii! Mä oon vihanen tolle kameralle!

IMG_1289-normal.jpg

Tessalla ja Saralla oli tylsää. -Mitä me voitaisiin tehdä?: Sara kysyi. -Mennään puistoon!: Tessa ehdotti.

IMG_1301-normal.jpg

Sara istui ja katseli kun Tessa temppuili, hän kuitenkin näki jotain kiinnostavaa.

IMG_1306-normal.jpg

- Katso Tessa! Sara huudahti! -Tuolla on Sofia ja Vilma! -Niimpä onkin Tessa sanoi.

IMG_1307-normal.jpg

Vilma ja Sofia leikkivät liukumäen luona.

IMG_1309-normal.jpg

Tyttöjen lemmikit tunnistivat toisensa heti.

IMG_1314-normal.jpg

Vilma.Sara,Sofia ja Tessa hakivat lemmikkinsä ja rupesivat silittelemään, halailemaan ja juttelemaan niille. Hetken päästä Vilman kännykkä kuitenkin soi ja Vilma lähti kotiinsa.

IMG_1322-normal.jpg

Sofia, Sara ja Tessa eivät enään jaksaneet jäädä puistoon joten he menivät kellomatolle lepäilemään.

IMG_1323-normal.jpg

-Mennäänkö uimaan?: Sofia ehdotti

IMG_1324-normal.jpg

-Mennään vaan!: Sara ja Tessa sanoivat yhteen ääneen.

IMG_1329-normal.jpgIMG_1331-normal.jpg